Problem z geforce mx400 64 Mb

Autor: Szolc Grzegorz (s2109_at_pjwstk.edu.pl)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 15:39:35 MET

Posiadam plyte glowna (za bardzo nie wiem jaka) dosc stara (ok 2 lat). I
Chyba nie obsluguje AGP x4 ani nawet AGP x2. Nie dawno zakupilem karte
graficzna na chipsecie geforce mx400 z 64 Mb pamiecia. Problem polega na
tym, ze po jakims czasie granie np.: w quaka karta sie wysypuje (chyba
karta) tzn. zawiesza sie caly komp slychac pisk i trzeba resetowac na
budzie. Radiator na karcie jest goracy. Nie wiem co zrobic. Czy zakup
wiatraczka na karte cos pomoze, czy moze jest to wina samej karty i oddac
ja do serwisu.
Prosze o pomoc najlepiej na priva: thorn115_at_tlen.pl
Z gory dziekuje.