Re: Dysk twardy

Autor: FastViper (fastviper_at_pld.org.pl)
Data: Thu 27 Dec 2001 - 00:32:50 MET

Tomahawk, you wrote:

> Mam dysk twardy z dwiema partycjami FAT32 i jedną NTFS, chcę go od
> nowa podzielić na partycje - tym razem tylko na FAT32. Pytanie: czy
> Fdisk sobie z tym poradzi, czy raczej muszę najpierw usunąć partycję
> NTFS np. Partition Magic'iem?

Potrafi nawet linuksową partycję skasować.. Z NTFS nie ma problemu..
(jeśli chcesz tylko skasować).
A skoro masz NTFS, to pewnie masz też NT/win2k - spróbuj fdiskiem z
tego systemu :)
begin press_Ctrl+F3_to_install_I-Worm.Sircam.c.vbs

--
      [Marcin Wojtczuk] -- http://www.fastviper.hg.pl
       \|/ Wesołych Świąt, pogody ducha i gwiazdki