Asus v3800 - kilka pytan

Autor: Szymon Zygmanski (zyga64_at_kki.net.pl)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 15:22:31 MET

Kupilem na allegro karte Asus 3800 tnt2 i mam kilka pytan:

- jak rozpoznac czy karta ma pamieci SDRAM czy SGRAM ?
- czym roznia sie te typy pamieci, i gdzie o tym poczytac ?
- czy po sflashowaniu biosem do zlego typu pamieci karta bedzie
pracowac ?
- czy TNT2/ TNT2 Pro/TNT2 Ultra sš oparte na tym samym ukladzie
tylko inaczej taktowane ?
- czy mozna wgrac bios od wersji PRO do wersji niePRO i odwrotnie?
- jak poznac jaka to wersja karty ? (mam podejrzenia, ze ktos zle
sflashowal bios, na plytce napisane ASUS 3800 TV, ale na zlaczce VGA
jest nalepka PRO, ale w biosie sie nie przedstawia jako PRO, ale
niektore wersje driverow rozpoznaja ja jako PRO ?
- czy mozna wgrac referencyjny bios od NVIDII do ASUSA i jakie
beda tego efekty ?
- jak wyswietlic obraz na telewizorze (polaczenie po niskiej), po
podlaczeniu do telewizora nie ma zadnego sygnalu nawet po
ustawieniu we wlasciwosciach wyswietlania TV jako wyjscie
- czy to mozliwe ze ktos uaktualnil zle bios (na karcie jest uklad
Chronotel, a ktoras wersja driverow wykrywa BT868, wiem ze
dla referencyjnych driverow nvidii mialo to znaczenie) i ma to
wplyw na niewyswietlanie obrazu na TV ?
- czy moze do wyswitlenia obrazu na tv sa potrzebne jakies specjalne
zabiegi czy kable (korzystalem z kabla cinch-cinch miedzy TV-OUT karty
a TV-IN telewizora, orygianlnych kabelkow z karta nie dostalem)
- gdzie mozna dostac oryginalne kabelki od asusa, albo skad wziac
schemat polaczen ???

Pare tych pytan bylo, ale moze ktos cos w tym temacie bedzie mogl mi
rozjasnic. Z gory dzieki!!!

Szymon Zygmanski