Re: Co sadzicie o monitorach NEC'a?

Autor: zbery (zbery_at_acn.waw.pl)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 22:22:48 MET

"kulwis" <kulwicki_at_poczta.fm> wrote in message
> Prosze o opinie na temat 17 calowych monitorow NEC'a, oraz jak sie ma ich
> jakosc w porownaniu z Samsungiem.

Sa do bani
Co najmniej ja mialem z nimi kiepskie doswiadczenia
Pracuje na 15 NECa 1550 m wypalily sie w ciagu miesiaca 2 piksele
pojawila sie nierownomiernosc podswietlenia kompletny "syf".
Byle HANSOL jest lepszy mam takiego w pracy i dziala bez zarzutu
ma dobry kat widzenia i dobra ostrosc.
Bede musial cos z tym wymyslec ale NECa nigdy nie kupie w ZYCIU
niczego nawet najmniejszego niepotrzebnego smiecia.

ZBERY