Zabawa z partycjami

Autor: Joachim W. (pc_komputer_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 21:58:58 MET

Witam wszystkich

Bawilem sie nieostroznie partycjami, chcialem zainstalowac Linuxa razem z
WinMe i wykasowalem cala tablice partycji, tak ze zaden system nie widzial
zadnej partycji. Poniewaz mialem 3 partycje na 40 GB dysku postanowilem
stworzyc jedna partycje (zebym mogl wyslac ten post). Pozostalo mi jeszcze
20 GB wolnej przestrzeni na dysku, ale wiem, ze tam sa moje dawne dane. Czy
istnieje jakas mozliwosc by je odzyskac ? Narazie niczego nie formatowale,
ani nie zakladalem innej partycji niz ta na ktorej nie bylo zadnych waznych
danych. Wczesniej probowalem polecenie fdisk/mbr ,ale to nic nie dawalo. Czy
istnieje program, ktory odzyska pliki i katalogi z niewykorzystanego miejsca
na hdd.

Bawiacy sie Joachim W.
pc_komputer_at_poczta.onet.pl