Re: MODEM Microcom

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 21:09:01 MET

Tomek Rakoczy napisał(a):

> CZemu u licha mój modem łączy się ciągle z prędkością 26400 ????
> Mam MICROCOM INPORTE VOICE
> Działa stabilnie, ale ta wartość.....

Sprawdź gniazdko i kabel telefoniczny.

Mialam tak ze dwa dni jak przestawiłam biurko z komputerem i ktoś mi
zrobił drugie- dodatkowe gniazdko. Kabelek wychodził z tego
dotychczasowego, więc wlaściwie działały dwa gniazdka....Wiedziałam, że
coś będzie nie tak, bo telefon został włączony do tego starego gniazdka,
a kabelek od modemu- do nowego...A przecież modem powinien być włączony
do gniazdka, a telefon do modemu.
Zdenerwowana byłam działaniem mojego modemu ( zawsze łączył na 49333,
lub 48000- nie najlepiej, ale dobre i to) i z powrotem wszystko sama
poprzestawiałam, właczyłam kabel modemu z powrotem do gniazdka
telefonicznego, a kabel telefonu do modemu ... i działa jak poprzednio.

--
Kaja