Re: ile to jest warte

Autor: trzmiel (ach_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 21:00:50 MET

> Co "powazniejszego" miales na 486? Wlasnie mam takiego notebooka 486DX2/66
> nie uwazam, ze to zlom. Uzywam go do bardzo powaznych zastosowan nadzoru
nad
> sieciami, ktorymi administruje.

wydaje mi sie ze Artur14 chce zastosowac te 286 do domowych zastosowan czyli
internet, edytor txt itp. Z tego co napisal to zalezy mu na tym "pseudo"
wyswietlaczu LCD jaki jest w tym 286 ;-) Twoje 484 moglo spoko nadzorowac
powazne sieci w zaleznosci od softu jakiego uzywales do tego, ale dla Artura
by sie raczej nie nadalo...

pzdr.
trzmiel