Re: XP syf

Autor: Klakier (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 20:44:31 MET

hmmm

NT/2000/XP - tego nawet nie można porównywać z 98...
te systemu sa tak cudownie stabilne że 98 mozna sobie w ***** ******
pod 98 zawiesi się jeden program i leci cały system, a pod XP? sam sie pyta
po kilku kliknięciach czy program zkillować :))) a system dalej hula.... mam
XP od kilku miechów i raz musiałem zaliczyc reset bo odpaliłem jednocześnie
borg tv i borg radio :)))

tylko gdyby mi pod NT ta karta TV nie warczała!! :))

Aha, Paweł, gdzie ty żyjesz? 10zł za płyte? tylko to sie brało 2 lata temu
:)