Re: Wiatrak

Autor: marograf_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 26 Dec 2001 - 20:21:15 MET

> Witam,
> Co sądzicie o tym wiatraku? Titan TTC-D5TB?

Ja go mam od 3 tygodni. Poprzednio miałem Titana TTC-M5AB (Orb) i ten to był
syf. Na Duronie 800 w stanie spoczynku ~60 stopnie C (temp. w kompie 26) a w
pracy ponad 70. Przyczym miernik jest dotykowy a nie ten wystający drucik który
nawet nie dotyka procka i zaniża odczytywaną temp o dobrych kilka stopni.
No więc kupiłem Titana D5TB. Temperatura spadła do 46 (spoczynek), 50 (praca) a
do tego jest ciszej.
Poza tym w zestawie z coolerem jest też strzykawka pasty srebrowej która
powinna starczyć na conajmniej kilkanaście aplikacji.
W sumie jak za tą cenę to chyba teraz najlepszy wiatrak.

Marek