Re: Jak sformatować dysk?

Autor: pawel (untiled_at_error.poczta.fm)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 17:55:06 MET

Wed, 26 Dec 2001 02:42:13 +0100, Kaja <fatum_at_friend.pl>
<3C292AF2.7F557912_at_friend.pl> napisal(a):

>Co do NTG, to pisałam o dysku, więc dlaczego temat nie na tę grupę? hmm....
Formatowanie dysku jest czynnoscia dotyczaca softu, a w szczegolnosci
okreslonego systemu operacyjnego.
Co innego gdybys pisala o zworkowaniu, podlaczaniu dysku,
uszkodzeniach itp. Czy chcesz czy nie problem ze skasowanym
command.com nie dotyczy sprzetu. Tym bardziej kiedy sie go
wlasnorecznie usuwa, a nie jest wynikiem uszkodzenia sciezki.
>Przeczytaj sobie wszystkie posty na tej grupie ( ja czytam prawie zawsze), to
>się przekonasz, że jeśli o to chodzi, to nie masz racji.
Masz na mysli, kazdy post czy tylko swoj watek?
Zawsze sie znajdzie jakis spamer lub inny niedouczony, ktory nie
potrafi odczytac opisu grupy lub poswiecic chwili czasu na poznanie
jej profilu. Jezeli powolujesz sie na obecnosc postow ich autorstwa to
nie oczekuje odpowiedzi.
Grupe czytam regularnie i od dawna, od dawna tez przeszkadzaja mi
posty NTG co moga potwierdzic Krzysiek, Doominik, Radek i wielu
innych, ktorym rowniez to zwykle przeszkadza.
Zreszta co tu mowic, jezeli czytasz 'wszystkie_posty' to doskonale o
tym wiesz.

--
pawel