Probem z urzadzeniem USB

Autor: abs (abs_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 17:26:09 MET

Wiem, ze to NTG ale na grupach o windows nikt mi nie pomogl a wiem, ze tu
siedza ludzie znajacy sie na rzeczy wiec pozwolilem sobie. Mam nadzieje,
ze wybaczycie ;)

Mam pewien sprzet podlaczany do portu USB i taki z nim problem: gdy
pierwszy raz podlaczylem, windows 98se ladnie urzadzenie wykryl,
zainstalowalem stery i ok. Ale potem odlaczylem i usunalem z 'menadzera
urzadzen'. Gdy teraz chce z powrotem podlaczyc - Win wykrywa ten sprzet
jako 'nieznane urzadzenie' i nie chce przyjac wlasciwych sterow do niego,
czyli nie moge znowu zainstalowac urzadzenia. Czy jest na to jakas rada
oprocz przeinstalowywania systemu ?
Tak sobie mysle czy nie pomogl by taki manewr, ze zaintslowalbym moj
sprzet na innym komputerze i potem przeniosl tamtego kompa odpowiednie
pliki / klucze resjestru / wpisy w plikach *.ini do mojego ? Tylko co
nalezaloby przeniesc ?

Zeby nie zasmiecac grupy offtopicami to moze piszcie na priv.
Wielkie dzieki i jeszcze raz sorki za OT.
ABS