Re: jak ustawic partycje w dysku scsi

Autor: Avalon_at_am
Data: Wed 26 Dec 2001 - 17:11:53 MET

On Wed, 26 Dec 2001 14:16:29 +0100, "Karol L"
<karollab_at_poczta.onet.pl> wrote:

>niedawno kupilem nagrywarke cdr z kontrolerem scsi z wlasnym biosem i chce
>podlaczyc do niego dysk scsi
>sprzetowo wiem jak to zrobic (kontroler widzi dysk w biosie)
>ale gdy probuje zalozyc na nim partycje dos
>widzi tylko dysk na ide a tego na scsi nie
>jak wejde do win98 to dysk scsi jest widoczny i nawet moge zalozyc fdiskiem
>partycje ale po resecie znowu jest to samo - dysk scsi nie ma partycji
Partycja zalozona na dysku pozostaje tam do casu pozniejszych zmian
niezaleznie jakim programem i w jakim systemie (DOS/Windows/fdisk
/partition Magic/tp.) zostala tworzona. Zapis pozostaje na dysku a nie
w systemie.

>czy potrzebuje jakiegos drivera zeby dos widzial ten dysk?

Tak - zainstaluj w Autoexec.bat/config.sys DOS driver do twego
kontrolera.
Windows rozpoznaje ten kontroler i instaluje swoj driver podczas
startu i dlatego widzisz ten dysk.

Avalon