Jak dziala webcam? (USB Monitor)

Autor: rObAcZeK (robaczq_at_klub.chip.pl)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 18:13:02 MET

Witam

Jestem zainteresowany QNX-em od nie tak dlugiego czasu. Wczesniej jakos
meczylem sie z Win32, ale potem zaczalem bawi sie Linuchem, OpenBSD,
FreeBSD, Solarisem itp. W koncu wybralem QNX-a, na poczatku byl na FAT32,
ale niedawno utworzylem dla niego partycje QFS i dziala znacznie
szybciej. W zwiazku z tym siedze na nim wiecej. Interesowalem sie tym,
jak mozna sie pozbyc windy i przezyc z samym QNX-em. Jednym z problemow
stala sie kamerka internetowa WebCam Go Plus. Okazalo sie, ze nie ma
sterownikow na moja platforme. Pomyslalem wiec, ze moze udalo by sie z
DDK-ami napisac samemu taki sterownik. ALe wpierw musze podsluchac
"rozmowe" kamerki z pecetem. Program musi wyslac odpowiednia komende i
byc przygotowanym na odpowiedz.

Macie jakas propozycje takiego programu? Z gory dzieki!