Re: GeForce DDR

Autor: Piotrek (piotrek_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 15:56:19 MET

> Witam,
>
> Posiadam taka karte. Niestety w grach mam strasznie ciemno, w monitorze
> kontrast i inne ustawienia sa na maxa. Tak samo jest jak ogladam filmy DVD.
>
> Jakies rady? Jakis program?

Stary model monitora.

...Rozkrecasz monitor, znajdujesz po lewej stronie na plytce, na dole 3 pokretelka
i experymentujesz - jedno jest od jasnosci a drugie od ostrosci. Ja mam stary
monitor i mialem ten sam problem, ktory tak rozwiazalem. Efekt jest znacznie lepszy
od programowego rozjasniania gamma bo sie obraz nie chrzani. Teraz mam perfect,
jak nowka ;-)))

Pozdrawiam
Piotrek