Re: Dźwięk a SDI

Autor: mikuch (m_i_k_u_c_h_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 14:51:10 MET

Cze
Dzięki już sobie poradziłem (zainstalowałem inne sterowniki, w kompie mam
WIN98SE, jak zainstalowałem stery zatytułowane WIN9x to był problem opisany
wcześniej, a jak zainstalowałem stery (z tej samej oryginalnej płyty)
zatytułowane WIN98SE, których wcześniej nie widziałem, to wszystko działa
cool, jak dla mnie dziwna sprawa nigdy czegoś takiego nie widziałem żeby
stery zatytułowane WIN9x nie działały na WIN98SE :-(
MIKUCH