problem z HDD

Autor: Umbabarauma (umbabarauma_at_go2.pl)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 13:45:22 MET

Witam grupowiczow
    Mam bardzo powazny problem z dyskiem Samsung SV4002H (40GB)
Otoz by w pelni korzystac z dysku zmuszony bylem do instalacji DiskManagera
(Ontrack wersja dla Samsunga), gdyz moja plyta ma bariere 32gb. Tak
ustawiony dysk chodzil bez zadnych problemow 2 miesiące, w czaise ktorych
parokrotnie zmieniane byly systemy i wszystko bylo ok. Dopiero ostatnio gdy
chcialem zainstalowac Windowsa 98 (oczywiscie byl orginalny) dysk przestal
widziec partycje.
    Czy jest jakis program by go spowrotem odzyskac bez kasowania danych
???? Prawdopodobnie wszystkie dane sa dalej na dysku tylko ulegly
uszkodzeniu tablice alokacji itp..
Licze na Wasza pomoc......