Mam problem z nagraniem CD AUDiO z mp3!

Autor: may5 (mariuszk_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 13:25:08 MET

Jaki program najlepiej do tego uzywac(do tej pory stosowalem NERO) i jak
szybko nagrywac(ile x)bo w Nero min to jest 8x i niestety mam trzaski na
mini wiezy Sony natomiast w BUMBOXie Philips wszystko gra.Nie znam niestety
programu ktory by nagrywal 1x-moze by wtedy problem zniknal !??Moze jakis
specjalista mnie w tej materii douczy albo poda linka do jakichs
artykulow(cdrinfo.pl znam i tam nic na ten temat nie ma :((