[ot] Reinstall Win98se - resetownie sie!

Autor: Oli (olqo_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 13:04:27 MET

Czesc wszystkim!

Dzisiaj rano zachcialo mi sie zreinstalowac Windowsa 98SE, bo juz wieszal
sie i
ladowal minute okno Moj komputer.
Zaczne od tego co zrobilem, aby wyjasnic wszystko po kolei:
Najpierw poszukalem sobie jakis poradnikow jak zreinstalowac windowsa
(ostatni raz to robilem z 3.1x...)

Po przeczytaniu wszystkich rad postanowilem sformnatowac dysk twardy.
Wlozylem dyskietke startowa zrobiona w Windowsie i wpisalem format :c.
Sformatowalo sie, poprosil mnie komp o podanie etykiety, nie chcialem zadnej
wiec nacisnalem enter.
Zresetowalem komputer.
Wpisalem D:setup i fdd zaszumialo i komp sie zresetowal.
Wpisalem drugi raz ( po zaladowaniu)i to samo (reset).
Uzyl;em dysku rozruchowego tego dolaczonego do windowsa.
laduje sie, uruchamia sie niebieskie okno i prosi abym wcisnal enter do
dalszej instalacji.
Naciskam i reset automatycznie sie robi.

Jak zainstalowac tego windowsa?????
Ciagle sie resetuje jak wpisze setup, albo uruchomie instalatora i nacisne
enter...

Konfiguracja kompa:

AMD Athlon 1,1 Ghz ( nie krecony) , 256 MB ram, karta graf Ati Radeon 64DDr
ViVo, karta muz. SBLive! Player 5.1,modem avm Fritz, cd teac..

DZIEKUJE BAAAAARDZO ZA POMOC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pozdrawiam!
Olek