Re: KARTA SIECIOWA

Autor: Temus (temus_at_WYWALTO.wp.pl)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 11:22:25 MET

Użytkownik "Hipokrates" <hipokrates_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Witam i od razu przechodze do sedna. Po zainstalowaniu kary sieciowej w
> jednym z komputerów przy zamykaniu Windowsa -- zawiesza się na ekranie
> zamykanie systemu i trzeba go wyłączyc przytrzymując ok 4-5 sek. przycisk
> reset. Karta sieciowa ma wymuszone przerwanie . Sprawdzilem wszystkie
> możlowości z porad na stronie http://windows.online.pl --"kłopoty z
Witaj

Miałem dokładnie taki sam problem. Szukałem podobnie jak Ty ambitnych
rozwiązań a sprawa okazała się prosta.
Zwyczajnie wywal wszystkie protokóły sieciowe za wyjątkiem TCP/IP. Gorąco
doradzam to robić w trybie awaryjnym.

Nie mam teraz żadnych problemów z zamykaniem W'98SE. Poprzednio to był
horror.

Ciekawe, że na innym kompie (BE6) problem ten nie występował. U mnie
(BX-133) nawet całkowite przeinstalowanie systemu nie pomogło.

Inna sprawa jaka jest tego właściwa przyczyna ale uważam, że skoro TCP/IP w
zasadzie obecnie wystarcza nie warto się tym przejmować.

Pozdrawiam
Temus