Re: Uruchamianie - REJESTR - komunikat o błędzie, HELP!

Autor: oleey (oleey_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 10:33:19 MET

> FIC 503+ to jedna z lepszych plyt na Socket 7, oczywiscie w tamtym czasie,
> do dzis jej uzywam i nie zgadzam sie, ze to qpa

Heh... uzylem takiego stwierdzenia, poniewaz (kiedy jeszcze mialem ta plyte)
widzialem ten komunikat 10x dziennie, winde trzeba bylo co pare tygodni
instalowac od nowa, bo system sie kompletnie kaszanil. Oczywiscie wszystko
bylo w porzadku jezeli wylaczylem External Cache, ale wtedy caly komp
zwalnial o jakies 30-40%. Byc moze tylko moj egzemplarz byl wadliwy, ale
czytajac Twoj post (a teraz jeszcze stwierdziles, ze nadal uzywasz tej
plytyt) przypomnialy mi sie "stare, dobre" czasy. Jezeli ta plyta jest OK,
to dlaczego masz problemy z winda???

--
pozdr. oleey
[GG: 1314413, e-mail: oleey_at_poczta.onet.pl]