program do Tunera TV

Autor: 'Raf256' Rafal Maj (raf256_at_go2.pl)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 03:19:08 MET

Mam tuner Aver Media (afair) i szukam jakiegoś dobrego programu do
oglądania TV. Nie potrzebuję (narazie) dekodowania, ani żadnych bajerów -
jak np. 'ładny' interfejs przypominający pilota, tylko zwykły program do
oglądania TV... Borg TV nie nadaje się, ponieważ :

- straaasznie zwalnia komputer (Duron700) nawet bez dekodowania
- nie mogę go zmusić do odpierwiastokwania się od miksera dzwięku - zawsze
- działa tylko VIDEO, pdczas skanowania znajduje kilka kanałów (imho trochę
za mało, ale nieważne) ale gdy zatwierdzę wyniki szukania i wybieram dany
kanał - nie ma wogule obrazu :-/
- zawsze mi wycisza Wave na mikserze

inny programy jakie znam, zawsze :
- nie mają tak wygodnej opcji dokładnego skanowania zakresu kanałów
- mają olbrzymie GUI, a ja bym wolał małe okienko (z zwykłą malutką ramką)
i always-on-top
- nie mają własnych sterowników (jak Borg)

a może poprostu jest gdzieś nowsza wersja BORG-a, która nie ma w/w błędów ?
ja mam afair 2.52

--
Raf256
|,-'`_|_|_  `_||_'|_' raf256_at_go2.pl