znikajacy cdrom

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 01:08:50 MET

plyta k7s5a chipset SiS 735 Athlon 1.3 win98 gf2mx200

W ksiazce z plyty glownej pisze ze powinno sie zainstalowac via service pack
(4.28). Zdziwilo mnie to z leksza bo chipset VIA to chyba nie jest, ale
skoro tak pisze. Niestety plyta instalacyjna zawarta do niej nie dziala
(ouuu) wiec sciagnalem z netu najnowszego PACKA i sprobowalem zainstalowac -
niestety otrzymalem komunikat " Registry error. Please reboot computer."
Wiec rebotnalem i dalej to samo - wiec sprobowalem w trybie awaryjnym,
niestety bez skutku. W pewnym momencie zauwazylem ze CDROM mi gdzies
wsyslo - zarowno w trybie normalnym jak i awaryjnym. No coz pomyslalem ze
najwidoczniej juz byla pora na odswiezenie systemu i zainstalowalem 98 od
nowa po pelnym formacie partycji. Dla pewnosci sciagnalem z netu dokladnie
wersje 4.28 lecz niestety i ona zakonczyla sie tym samym komunikatem. CD-ROM
tez gdzies wsyslo co gorsza okazalo sie ze komp dziala w trybie zgodnosci z
MS-DOS - co mnie z leksza zdziwilo bo to byl czysty system. Wywalilem
autoexecki, autostarty, i dalej to samo :C - pomyslalem ze moze jakis wirus
wredny ale sprawdzilem ........ i nic. Wqrzony zainstalowalem win98SE lecz
dokladnie tak samo sie to skonczylo. Tak wiec pytam czy powinienem
instalowac VIA PACKA? Jesli tak, to w jaki sposob bo klikniecie na setup.exe
konczy sie padem systemu :C. A moze raczej powinienem najpierw poszukac
update-u do biosa?

--
lobo_at_space.pl