AITech Video Blender

Autor: Michał Krüger (news_at_kruger.poznan.pl)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 14:17:31 MET

Witam...
Wpadło mi w ręce coś takiego:
AITech VIdeoBlender na złączu ISA. Z tego, co zdążyłęm
sie zorientować - jest to capturer video. W pudełku jest
dyskietka z dwoma pliakmi: inf a takze drv. Nistety w2k
to nie wystarcza. Czy ma ktos pomysł jak uruchomić to
na powyższej platformie? Może jakieś uniwerslane stery?

Dodam jeszcze, że minimalne wymagania sprzętowe (386 i
8MB RAM) mam raczej spełnione ;> (mam P3_at_450 + 512MB RAM).
Kartę wcisnąłem uważnie w wolne gniazdo ISA, lecz bez
reakcji. Kmputer jakby nie widział nowego urządzenia ISA.
Wiem ze urządzenie jest sprawne. Jak się wkurzę to postawię
w98 i będę tam ćwiczyć (byc może *.drv dla w98 starczy) ale
oznacza to dla mnie dramat i zszargane nerwy ;>

Z góry dzieki za podpórki.
michał