Re: czemu sie zamraza?

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 25 Dec 2001 - 15:41:50 MET

Użytkownik Marcin <puszos_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a050c5$6dg$1_at_news.tpi.pl...
> Hi!
>
> Mam jeden strasznie mnie denerwujacy problem. Otoz gdy zostawiam kompa
> wlaczonego na dluzszy czas, np. jak cos sie sciaga w nocy, to po pewnym
> czasie sie zamraza tj.: monitor w stanie uspienia, komputer na nic nie
> reaguje tylko czasem piszczy jak sie naciska jakis przycisk na klawiaturze.
> Jaka moze byc tego przyczyna i jak to naprawic? Uzywam win98, mam durona
> 800, plyta to ECS K7VZA.

Masz "niedopieszczony" system, pewnie włącza się jakiś suspend lub coś podobnego.
Sprawdź opcje w biosie dot. zarządzania energią oraz w windows panel sterowania/zarządzanie
energią. Wyłącz też wygaszacz ekranu i potestuj go dalej.
via4in1 masz min. 4.31 ?
Opcje pamięci w biosie ustaw na cas3, fast, 4-way interleaving
wyłącz agpx4 oraz fastwrites.

Jeżeli dalej będą problemy to napisz na grupe.

PeJot