Lexmark Z11 + zaschniety tusz = jak sie do tego zabrac?

Autor: toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Tue 25 Dec 2001 - 14:55:11 MET

Pozdrowienia,

ok, bedziecie smiac (ale co mi tam).
Jakis czas temu potrzebowalem wydrukowac kilka prac zaliczeniowych na UW, a
ze znudzilo mi sie meczyc kolege kupilem sobie drukarke Lexmark Z11 i
szczerze mowiac nie narzekalem, bo jakosc mi wystarcza.
Tak sie jednak sklada, ze po tym jak sie tusz skonczyl nie wymienilem go na
nowy, a drukarka stala sobie nieuzywana w kacie do dzisiaj.
Jak sie z pewnoscia domyslacie wszycho zaschlo, wyschlo itp ... nie kupilem
jeszcze nowego atramentu, bo chcialbym sie wpierw dowiedziec jak uruchomic
to urzadzenie jak najmniejszym kosztem tzn.
1) ludkowie pisza, ze wlewaja zwykly atrament do pior - ktory sie sprawuje
najlepiej?
2) co czyscic spirytem, sam kartridz czy te czesci w drukarce tez?
3) czy moge ten pusty kartridz (color) zalac np. czarnym atramentem?
4) sa jakies strony WWW na ktorych opisal ktos sposob czyszczenie itp?
Zanlazlem tylko komercyjne reklamy firm sprzedajacych "napelniacze":-(

--
Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
{lajkonik w swiecie pecetow}