Monster Sound Original/80/MX200

Autor: Andrzej Mikołajczyk (silnik_at_banita.sprint.com.pl)
Data: Tue 25 Dec 2001 - 15:22:00 MET

Witam.
Mam problem z tym starociem. :) Mianowicie, nie mam oryginalnej plytki
ze sterownikami, a te z www to update. Jak je zainstaluje pod Win98SE to
nie gra mi midi, w sumie to midi nie gra ani na tych diamondowskich
sterownikach
ani na windowsowych. Przed reinstalem dzialalo dobrze.
Gdyby ktos mial taka karte lub sama plytke ze sterownikami od niej bylbym
wdzieczny
za odzew na priv.
Pozdrawiam.

--
|        ===>    Andrzej "silniczek" Mikołajczyk    <=======        |
|  --> mailto:silnik_at_banita.sprint.com.pl - ICQ UIN: #15884186 <--  |