Beznadziejny Samsung SW-212b

Autor: Mr.JiNks (mrjinks_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Dec 2001 - 13:29:38 MET

Witam! Na grupie jestem juz jakis czas, ale w sposob bierny, dopiero teraz
chce zabrac glos, bo mam problem.
A wiec zakupilem jakies 3 tygodnie temu nagrywarke Samsung
SW-212B(12/10/32). Wczesniej mialem CD-Rom Samsuga i sie rozpadl, tak samo
jak dwóm innym qmplom. Kupilem ja ze wzgledu na cene i dobre oceny w na
zagranicznych siteach. Dobrze bylo do wczoraj. Teraz nie moge poprawnie
nagrac CDRW, juz testowalem z 3 krazki(lowspeed 4x) i kupa. Po nagraniu
danych nie da sie odczytac i w nagrywarce i w moim cedeku LG48x. Pozatym, w
trakcie kasowania cdrw czasami nagrywarka sie wiesza przy koncu(w trybie
full i quick - nie ma to znaczenia). Wymienilem firmware na nowszy(BS07) i
nadal to samo. Po Swietach niose chyba to gowno do serwisu. Do nagrywania
uzywam Nero 5.5.5.1 i Clone CD. Samsung robi chyba tylko dobrze monitory,
reszta to gówno. Przestrzegam Was drodzy grupowicze przed nagrywarkami i
cdromami tej żałosnej firmy. Także hd robią gówniane, qmplowi po tygodniu
użytkowania zrobiły sie bad-sectory - niedawno dostał nowy dysk - zobaczymy
jak długo podziała.

Pozdrawiam
Mr.JiNks

Możesz teraz bezpiecznie zwąchać