Re: Wirus - pomocy

Autor: [ROGUE] DeVrO (rhotax_at_NOSPAMtenbit.pl)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 13:44:28 MET

PANOWIE!
Rany Boskie, przecież tak faktycznie obydwie te usługi i w MKS i Symantec-u,
to są pewnego rodzaju konie trojańskie!
Bo jak niby jakiś program gdzieś daleko z innego komputera może widzieć
wasze pliki!
i jeszcze ma do tego możliwość ingerencji w ich zawartość!
Takie programy są niebezpieczne, bo Wy udostępniaćie zawartość swoich dysków
obcym! A tego się nigdy nie robi.
Może wiele osób tu na liscie ma inne zdanie, ale ja nigdy nie pozwoliłbym,
by jakiś inny komputer miał dostęp do zawartości mojego dysku!
No a teraz co kolega może zrobić:
Wyjąć dysk ze swojego komputera i wsadzić go do jakiegoś innego kompa, gdzie
jest zainstalowane DOBRE oprogramowanie antywirusowe!
Dobre znaczy na przykład InoculateIT Personal Edition, bo tylko on tak na
prawdę jest wart polecenia.
Instalują go na serwerkach moi znajomi.
Programy klasy MKS, czy Norton, to gnioty, bo jak niedawno skanowalismy tymi
dwoma programami dysk kolegi to te 2 wykryły po 2-5 wirków a InoculateIT PE
prawie 160!!!
Poza tym tylko InoculateIT PE ma prawdziwą tarczę pracującą w tle!, te z
Nortona, czy McAffe nadają się do... :)
Pozdrawiam!

--
Pozdrawiam