Re: Klawiatura muzyczna + PeCet = organy

Autor: Alexwin (alexwin_at_interia.pl)
Data: Tue 25 Dec 2001 - 02:49:57 MET

Witam,

Użytkownik "Temus" <temus_at_WYWALTO.wp.pl> napisał w wiadomości

> Mam na mysli prosty wybor bankow, akompaniamentow, rytmow i jakis gustowny
> zestaw bajerow.
>
> Ma to sluzyc mojej 10-letniej corce, wiec sami rozumiecie, ze nie chodzi o
> studio muzyczne na PC ale o jakies "organki".

Polecam Cakewalk Sonar 1.0, ktory akurat jest wlasnie studiem muzycznym co
nie znaczy, ze nie moze sluzyc jako proste organy.

program moze i nie jest prosty w obsludze ale tatus na pewno da sobie z nim
rade...

darmowa wersja demo dla dziecka wystarczy.

sciagnac mozna z www.Cakewalk.com

p.s. a moza corka ma talent i zechce cos kompnowac lub nagrywac. sonar
jest wtedy niezastapiony.

pozdrawiam
al