Re: BorgTV - woooolno :(

Autor: Smoq (smoq__at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 24 Dec 2001 - 23:21:30 MET

Użytkownik "R4v" <raist_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Nie musze, doskonale wiem co to jest. Chodzilo mi o to, ze napisales, ze
> Raf256 myli IRQ z przerwaniami.

Bo myli. Piszac o karcie napisal o IRQ (bo nie ma sensu mowic o konflikcie
przerwan software'owych, bo czegos takiego nie ma), piszac o grafice napisal
o przerwaniu programowym (10h czyli 16, a nie ma takiego IRQ). A napisal tez
ze chodza na innych przerwaniach. Stad widac, ze pomylil te dwa pojecia.

Smoq