Konwergencja

Autor: Luu (luu_at_hoga.pl)
Data: Mon 24 Dec 2001 - 14:55:51 MET

Witam

Właśnie kupiłem sobie monitor Iiyama Vsion Master Pro 410 (A702HT) na kinesk
opie Diamondtron (0,25 mm, maskownica pasmowa). Na Nokia teście wszystkie pa
rametry są można powiedzieć wzorcowe oprócz konwergencji. Występują (główni
e na obrzeżach i w rogach) błędy jedno pikselowe, a w jednym rogu na małym o
bszarze błedy ponad 1 pikselowe. Mam w związku z tym pytanie jak na Waszych
monitorach wygląda sprawa konwergencji (nie tylko na Iiymach, w ogóle), czy
to jest normalne czy raczej tak nie powinno być. Aha, testy robiłem przy roz
dzielczości 1024x768x256 (75Hz).

--
pozdrowienia,
Łukasz Piwowarski