Re: Ile za to mozna dac....

Autor: >pawkal< (pawkal_at_sonic.com.pl)
Data: Mon 24 Dec 2001 - 22:27:42 MET

> identycznie jak przy Windowsie, np. w dystrybucji Mandrake - wizualnie
może
> być identyczne jak windows
No tak.... tu masz racje! Ale okienka linuchowe tez maja swoje wymagania co
do sprzetu......

> w AGH i AE (największe uczelnie w Krakowie) 80% komputerów ma DOSa
Hihiihi..... Przyjacielu! Wyjezdzasz mi z AGH i AE - moja corka ma 8 lat -
jeszcze nie studiuje, uczeszcza do szkoly podstawowej (tak to sie teraz
nazywa?) a w tej szkole do ktorej uczeszcza "panuje" MS

> dlaczego ?
..... napisalem - moja wina i przyzwyczajenia :-( moze kiedys cos sie
zmieni........

> ok, to jaki wybierzesz system żeby postawić mini-serwer na 486 + 80 MB HDD
> ? są dystrybucje linuxa na 2 dyskietakach (!) mające edytor tekstu i
serwer
> sieciowy i inne bajery :)

Tak jest! W tym zastosowaniu masz racje. Ale ten komp ma sluzyc nie jako
serwer sieciowy, ale system do "psucia" przez male dziecko (naprawa poprzez
ghosta), zabawy z softem edukacyjnym (uczyc i bawic), ktorego (wg. mnie) pod
linucha albo nie ma albo jest jak na lekarstwo. A jest tego zatrzesienie
wlasnie pod system z monopolu ;-)

pzdr
pawkal