Re: Wytrzymałość drukarki atramentowej

Autor: Relifex (relifex_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 24 Dec 2001 - 22:27:43 MET

> Mam takie pytanie.Muszę wydrukować w dobrej jakości i dodatkowo w kolorze
około
> 1000 stron.Chcialem sie zapytac,czy drukarka atramentowa,np. HP DeskJest
930
> wytrzyma takie zadanie.

Ja swoją zrobiłem lekko licząc 10 tys. i żyje

>Oczywiscie wiadomym jest,ze kartdridge będę zmieniać,bo
> wątpię czy starczą na 100 stron.

zależy na jakim papierze i co to za grafika. Na błyszczącym 100 nie zrobisz,
przynajmniej na standardowym kardrydżu.

>Alternatywą jest zlecenie tego zadania
> drukarni,ale koszty zakupu drukarki byłyby tutaj porównywalne.

licząc z tym, że chciałbyś kupować oryginalne kardrydże to koszt drukarni
będzie sporo niższy.

> Może ktoś mógłby mi doradzić...

Jeżeli potrzebuje dobre wydruki a zależy mi na czasie, ładuje z drukarki u
mnie właśnie z HP DJ930c.
Tyle, że do napełniania kardrydży używam oddzielnych tuszy, i chyba tylko w
takim układzie ma to sens ekonomiczny. Po napełnieniu np. czarnego robię na
nim około 3000 stron tesktu.