Re: Ile za to mozna dac....

Autor: >pawkal< (pawkal_at_sonic.com.pl)
Data: Mon 24 Dec 2001 - 22:01:23 MET

> :-/ nie ma to jak przyzwyaczajać od młodości monopolu
> btw. Linux ma znacznie mniejsze wymagania

hehehehe!! dobre! :-)
Szczeze mowiac nie wiem jak sobie wyobrazasz dziweczynke 8 letnia przy
linuchu.
W szkole: "jedyna sluszna opcja", w domu (mea culpa): "jedyna sluszna
opcja", oprogramowanie: "jedyna sluszna opcja", oprogramowanie edukacujne
dla dzieci: "jedyna sluszna opcja"......... (a teraz boje sie otworzyc
konserwe na sniadanie ;-))
A Ty przyjacielu mowisz: "Linux ma znacznie mniejsze wymagania" - dobre!
IMO - linux no future for home user! ;-)
pzdr
pawkal