Re: Znowu reinstalka ?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 24 Dec 2001 - 21:42:27 MET

"D." <matrix_1nospam_at_go2.pl> wrote in message

> Zmieniam wlasnie plyte glowna wraz z procesorem
> ( z PIII na Athlona). Mam dwa systemy Win ME i Win 2000
> czy musze w obu przypadkach je przeinstalowac ? Czy da sie
> to zrobic jakos mniej bolesnie... Moze tez jakies Tipsy przy
> instalce tego Athlona...

Tu nie chodzi o procesor tylko o plyte glowna, a dokladniej
o chipset i sterowniki do niego. Jeli miales plyte via pod PIII i
teraz tez masz plyte na chipsecie via pod athlona to wystarczy
zainsatlowac tylko najnowsze via 4in1. Jesli miales plyte na
chipsecie intela to troche ciezsza sprawa. Mozesz zainstalowac
sterowniki do plyty glownej i poprostu wyczyscic rejestry
regcleanem. Jak bedzie chodzic stabilnie i nie bedzie problemow
z wydajnoscia to dobrze. Jeli beda jakis problem to proponuje
reinstalke.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!