Re: znikajaca mysz

Autor: Tomek Jasinski (tom_jas_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 24 Dec 2001 - 20:39:17 MET

On Mon, 24 Dec 2001 09:54:24 +0100, "Alarmus" <alarmus_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>WIn XP i płyta głowna 3-letnia na której mysz jest podłączona do COMa (PS/2
>nie ma)
>Przy każdym uruchomieniu trzeba klawiszami wchodzić do Menedżera urządzeń i
>ją najpierw wykasować, późnie odświeżyć i jest OK.
>Nie ma jakiegoś sposobu żeby to zrobić raz i koniec ? Tylko nie pszcie żebym
>zmienił płytę główną grrrrr

Czy parametry portu w setupie biosu są na sztywno, czy na auto ? Jeśli na
auto, to ustaw na sztywno 3F8/IRQ4 (dla COM1).

--
Tomasz Jasiński                         Strój - na różowo; Ksiądz może
tomjas_at_polbox.com                       Popisać się jakimś kawałem -