Re: Celeron 800 i Abit BF6

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Mon 24 Dec 2001 - 14:49:09 MET

"Piotr Sikora" <sikra_at_poczta.onet.pl> wrote in news:3c26f562$3
@news.vogel.pl:

> Buee, nie strasz, chyba nic sie nie stalo (bo nic nie smierdzialo, a pare
> razy czulem juz zapach spalonej elektroniki :))

Ma racje! Ja tak spalilem celka i qmpel tez bo zachaialo nam sie sie
sprawdzac czy nasza przejsciowka jest FCPGA. Roznica w napieciu to jedno a
drugie to inne wyjscia i polaczenia po miedzy prcesorem a plyta.

BTW. Jednak innym razem po takiej probie inny procesor chodzil normalnie
(Celek566Mhz). Widac od szczecia to tez zalezy ;-)
I jeszcze cos smrodu po spaleniu procesora nie poczujesz :-))) bo moze ci
splaic jakas mikro sciezka i bedzie po bolu :-). Nie wyobrazaj sobie ze
splaony procesor to kupa dymu,ogien i gasnica na posterunku :-P Wszystko
wyglada mnie spektakularnie - wlanczas kompa i nie dziala ot co :-)

--
Pozdrawiam
    The EaGle   theeagle_at_tenbit.pl