Re: Problem z UDMA

Autor: Jerry (jurekt_at_miramex.com.pl)
Data: Mon 24 Dec 2001 - 14:04:02 MET

Witam
A jak ustawia Ci się Teac 40x. Ja mam CD540E - z uporem ustawia sie na PIO
mimo, ze w wyborze jest "UDMA if available".
Jezeli chodzi o HDD - zaobserwowałem, że na mojej płycie ECS P4S5A (z
P4/1.8GHz) po wlaczeniu komputera HDD Seagate Barracuda IV ustawia sie na
UDMA 4, ale jak zestaw trochę "pochodzi", mniej więcej pól godziny, po
restarcie jest już UDMA 5. Dziwne to zjawisko, spróbuj, może płyty ECS tak
mają?
Natomiast nie potrafię wymusić UDMA dla CD-ROMu.
Pozdrawiam

--
      Jerzy Tworowski
<jurekt_at_miramex.com.pl>