Re: rozne pamieci

Autor: wuos (discover_at_poczta.fm)
Data: Mon 24 Dec 2001 - 11:46:54 MET

"marco" <usenet_at_marcoos.net> wrote in message
> wuos zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Najprawdopodobniej kosci maja znaczoco rozne czasy dostepu i sie gryza.
Sproboj w BIOSie
> mniej agresywne ustawienia pamieci aczkolwiek watpie czy pomoze.
Rozwiazanie preferowane:
> nabycie kosci 64 MB DIMM - koszt 20-30 PLN

Tylko jak wsadze obie naraz to nic sie nie pojawia na monitorze, wiec ciezko
zmieniac cos w biosie
tak.. pomacku..

Dziwi mnie to ze obie pojedynczo dzilaja.
Skoro wsadzam Dimma 100Mhz i wszystko dziala tzn. ze 100Mhz zwalnia do
66Mhz,
wiec razem na chlopski rozum tez powinny ale jak juz wspomnialem to bardzo
stara plyta.

wuos