Re: Celeron 800 i Abit BF6

Autor: Piotr Sikora (sikra_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 24 Dec 2001 - 10:25:20 MET

> A obsługuje ona FCPGA? Bo do PPGA i FCPGA powinny być inne przejściówki,
> tylko niektóre mają możliwość wyboru standardu zworkami.

Wlasnie proboje dociec do zrodla problemu, i coraz bardziej utwierdzam sie w
przekonaniu, ze jest to wina przejsciowki.
Kupowalem ja razem z procesorem Celeron 433. Czy wtedy juz byly Celerony na
FCPGA?
Jak nie, to chyba wyjasnia problem.
Pytanie jeszcze czy sa inne Celerony 800 niz FCPGA.

Piotr Sikora