Re: Jaki kupic dysk ?

Autor: rafalm_at_a4.pl
Data: Mon 03 Dec 2001 - 12:59:41 MET

> a ja mam ibm 40 i po 2 miesiacach pracy
> po raz pierwszy sie nie odpalil!!!!
>
> Smutne ale prawdziwe narazie chodzi ale kto wie...

  Zawsze będzie tak, że jakiś procent dysków padnie. Nawet gdyby
  to były najlepsze marki. Dwa lata temu zamontowałem w szkolnym
  komputerze samsunga (była sytuacja awaryjna) liczą się z tym, że
  za parę miesięcy otrzymam telefon z informacją, że dysk padł.
  I do dziś chodzi. Również mam dobre wspomnienia z WD, mniejsze
  z seagatem. Seagate padł po dwóch miesiącach, ale drugi już rok
  chodzi bez problemów. Niedawno zamontowałem Maxtora odpukać chodzi
  cicho i bez problemów.
Rafał