Re: babskie pytanie: modem 56K a laczy mi wolniej

Autor: Hawlik (hawlik_at_o2.pl)
Data: Mon 24 Dec 2001 - 09:27:24 MET

Użytkownik "Leszek Ciszewski" <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console> napisał

> Mieszkam w Białymstoku, gdzie chyba we wszystkich
> blokach można podłączyć się do inetu poprzez CATV
> (telewizję kablową).
co do blokow to sprawa jest o wile prostrza.....
-mozna wlasciwie wybierac i przebierac w ofertach roznych firm.... i
wszystko zalezy tylko od operatywnosci organizatorow calego
przesiewziecia.... cena lacza nie bedzie tu przeszkoda....
 Zostały tylko domki. :)

a no wlasnie i jesli o nie chcodzi to nie predko sie cos zmieni...... tu
pole do popisu maja tylko operatorzy telefoniczni..... (inne oferty sa zbyt
drogie dla ststystycznych uzytkownikow) a jak dziela TP sa. wszyscy
wiemy.....

-wlasnie kiedych ktos pisal na grupie, iz on sie laczy prze firme .... i
placi 80zł miesiacznie. -noramlnie zwykly modem tyle, ze oplata
zryczaltowana.....
nic trudnego.... ale po co jak mozna brac brac i barc...... (tak mysli
prezes TP sa.)

a na wolne i drogie jak djabli SDI czekam juz 1,5 roku!!!!!

Pozdrawiam wszystkich z wyjatkiem pracownikow TP sa.:)))
> Lc.

Tomek.