Re: pomozcie plz !

Autor: Avalon_at_am
Data: Mon 24 Dec 2001 - 05:13:24 MET


On Sun, 23 Dec 2001 23:50:07 +0100, "Slawek" <slwkk_at_poczta.fm> wrote:

>
>Użytkownik "Darek" <agap_at_optonline.net> napisał w wiadomości
>news:p5lc2u8s98bg3u7m9rrb9p45omki26jqep_at_4ax.com...
>> On Sun, 23 Dec 2001 20:09:07 +0100, "Slawek" <slwkk_at_poczta.fm> wrote:
>>
>> >please contact with your local reseller and let them arrange RMA or
>rework
>> >for you.
>> pisza tobie abys skontaktowal sie z lokalnym sprzedawca plyt asusa aby
>> wymienic plyte lub dokonac naprawe
>> rma-return merchandise autorization
>
>Chyba nie chodzi tu o sklep w ktorym kupilem ? Pewnie o dystrubutora, a
>sklep pewnie go nie poda.
>
>
>
>pozdr. Slawek
Tak, wlasnie chodzi tu o sklep w ktorym kupiles, - on powinien wszysko
reszte zalatwic. Moga tu wejsc dodatkowo warunki gwarancji z jaka te
plyte kupiles. Niektore sklepy rezerwuja sobie prawo do ograniczenia
ich udzialu w tego przypadku operecji do 30 dni ( inne 14)od daty
zakupu sprzetu. W takiej sytuacji pozostaje autoryzowany service.
ktory z pewnoscia sprawe sfinalizuje - naprawa/wymiana na nowy sprzet.
Avalon



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 23:38:48 MET DST