Re: asus p2b i P3 500

Autor: Tadek Checinski (teddy_at_astercity.net)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 12:39:18 MET

> Ja na swoim P2b 1.04 nie moglem wsadzic nic ponad Katmai - a probowalem
> chyba z 4 przejsciowki :(
> Po prostu proc ani wiatraczek nie ruszal....

Witam,

Abys nie byl osamotniony w swoich problemach informuje, ze mam ten sam
klopot. Plyta P2b rev. 1.04 + upgrade biosu do 1.014 ( versja beta ).
Wczoraj na gieldzie w W-wie kupilem celerona 800 ( box ) i przejsciowke
Micro Stara MS-6905.Po zlozeniu calosci komp nie chce mi startowac.
Walcze juz 4 godziny a efekt zaden.

--
Pozdrowienia.
                                    Tadek ( teddy_at_astercity.net )