Zoltrix Spirit 56k - prblem z instalacją

Autor: Refix (refix_at_polbox.com)
Data: Mon 24 Dec 2001 - 01:10:02 MET

Witam !
...no właśnie, problem z instalacją w/w modemu pod Win'98
Sprawa na pozór banalna ale jednak jest.
Modem instaluje sie prawidłowo tzn. Win'98 wykrywa go bez
problemu, podrzuca stery a modem jak nie łączył tak nie łączy
tzn.nie wybiera numeru twierdząc że brak sygnału. Sprawdzając
HyperTerminalem, podając komendę ręcznie "atdxxxxxxx" (x-dowolny numer)
słyszalny jest sygnał centrali lecz modem nie wybiera numeru.
Kiedyś juz instalowałem ten modem i po niwielkich trudach wszystko poszło.
Jednak o ile sobie dobrze przypominam to modem zapisany w menadżerze
urządzeń jako "Conexant PCI Modem Enumerator" oraz "Conexant HCF V90
56K PCI Modem" instalował dodatkowo port COM3 jako port virtualny (chyba)
teraz go nie ma. Nie wiem czy to jest główną przyczyną ale fakt pozostaje
faktem - modem nie łączy.
Jeśli ktoś ma trochę doswiadczenia w instalacji tego ustrojstwa to proszę o
info.
    pozdrawiam
   refix_at_polbox.com