rozne pamieci

Autor: wuos (discover_at_poczta.fm)
Data: Mon 24 Dec 2001 - 00:29:37 MET

mam 2x16MB simm
32Mb dimm 66Mhz
32Mb dimn 100Mhz

jaka jest szansa i co trzeba zrobic, aby dowolne dwie
z tych pamieci zadzialaly na plycie sprzed 3 lat?
na chipsecie plyty pisze Tx pro.
bios ami

Jak wsadzam oba dimmy to sie nie odpala

JAk wsadze dimm 100Mhz i oba simy
to za kazdym razem wykrywa mi inna ilosc pamieci
najczesciej 2Mb, czasem wykryje dobrze tj 64MB
ale tak czy siak winda sie nie odpala.

Za ktoryms resetem przestaja sie odpalac wogole
(niedochodzi do odliczenia pamieci nawet)

A jak wsadze Dimma 66Mhz plus oba simy
wykrywa mi wszystko ladnie za kazdym razem 65536kb
ale winda podczas odpalania sie wiesza z bledem
blad obslugi czegos tam albo blad inicializacji Ios
albo jakims podobnym.

Wlasnie w powyzszej konfiguracji (2x16simm + 32Mb dimm 66Mhz)
, po zmianach na chybil trafil w biosie winda odpalila sie)
potem zaczalem znow cos zmieniac i nie pamietam juz
co zmienic zeby zadzialalo, a kombinuje juz dlugo...

pomozcie

wuos