Padlo HDD - pomocy

Autor: 'Raf256' Rafal Maj (raf256_at_go2.pl)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 22:39:29 MET

(posyłam tn post w imieniu qumplam, jego email to emailto:rano_at_cad.pl)
gdyby ktoś miał np. pełną wersję R-Studio i mógł podesłć (o ile to jest
mały program) lub doradzić coś innego to by było super.

Opis problemu :

Ukryłem jednš z partycji programem Partition Magic, a póŸniej na innym
dysku zaczšłem instalować Win98 i Billowi G. wszystko się popieprzyło, że
napisał, że dysk jest pusty, chociaż dane wcišż na nim fizycznie sš, i
nawet FAT gdzieœ tam fruwa - bo R-Studio potrafi go odnaleŸć.

--
Raf256
|,-'`_|_|_  `_||_'|_' raf256_at_go2.pl