Re: Klopot z drukarkami HP serii 900

Autor: Michal Letowski (milet_at_geocities.com)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 22:04:04 MET

Użytkownik "toni" <toni43_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Mam pod opieka 2 sztuki 930 i jakis lepszy model. Obojetnie czy sa
> podlaczone poprzez USB czy port rownolegly nie zawsze drukuja. Komputery
sa
> pod kontrola Win ME i Win 98. Wlaczam wydruk i ... NIC. Menadzer wydruku
> pokazuje, ze druk trwa a drukarka nie drukuje. Na pewno sa sprawne bo
jedna
> wymienilem wlasnie z tego powodu i wymiennik zachowuje sie identycznie.

Tez mam 930 i WinME i objawy podobne do Twoich. Po prostu czasami daje sie
drukowanie
i nicnie wychodzi. Nie wiem, jaka jest tego przyczyna, podejrzewam zle
napisane
sterowniki. Po zainstalowania wersji 3.1 (z www.hp.com) troche sie
poprawilo,
ale nie do konca.
Jezeli wydruk sie zawiesza, mozna sprobowac CTRL+ALT+DEL i zabic zadania
hp*. Wtedy udaje sie wydrukowac.

Z jakich programow drukujesz?

Michal Letowski