Problem z Mustekiem 600CU i Win XP

Autor: Julek (julekmen_at_go2.pl)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 22:03:07 MET

Porzyczylem kiedys sobie skaner jak w temacie i uzywalem go bez problemow na
win98.
Teraz mam Win XP PL i jakos teraz mi on nie dziala(nie ma do niego
dedykowanych sterownikow do Win XP, wiec zainstalowalem tak jak jest
napisane na ich stronie, sterowniki do Win 2000). Sterowniki sie
zainstalowaly, ale po restarcie nie bylo go widac w systemie, ani przez
zaden program.
Probowalem uzywan programu fixwinxp.exe z ich strony ale nie zadzialalo