Re: Samtron vs Samsung

Autor: coralgol (coralgol_nospam__at_polbox.com)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 09:38:55 MET

On Fri, 30 Nov 2001 14:21:02 +0100, "Adam Duzy" <aniskiew_at_elmer.net.pl> wrote:

>"Marian Guc" <mguc_at_poczta.wp.pl> wrote in message
>
>Samtron to produkt Samsung Electronics ale w sumei na rynek OEM -
>czyli dla dostawcow kompow. Duzo nizsza cena i niby "gorsze" od Samsunga
>No i 2 lata Gw. u nas :(
>Posiadam 96p i nie narzekam za 1160 zl :)))
>
>Adam Duzy
na sci.electronics.repair czasem pisza o kineskopach samsunga oznaczonych na
niebiesko (blue label), trafialy/ja przewaznie do oemow i innych prod monitorow,
czasem do tanszych modeli samsunga, i krotko mowiac byly/sa do dupy jezeli
chodzi o zywotnosc. moze tak jest z samtronem. pewny bedziesz dopiero po zdjeciu
obudowy ;). zreszta mozna tam odniesc wrazenie ze samsung jest najgorszym z
najgorszych, przebija nawet lg, a ja cholera wlasnie zaopatrzylem sie w
757dfx;)

--
pozdrawiam
coralgol